S'acaben els examens i comencen les sessions de pel·lícules

Com ja no tinc examens, ara puc veure pel·lícules a casa sense pensar en que hauria d'estar estudiant, així que aquest cap de setmana n'he vist unes quantes, i aqui us donare alguns comentaris sobre les que he vist aquest cap de setmana: Shrek 2, Harry Potter i el presoner d'Azkaban, Tokyo Godfathers i Oldboy.
Shrek 2: no es pot comparar amb la 1a part. Si aquesta també fa força riure, la historia en si no diu res, com moltes comedies romanticones de hollywood. Lo millor el Gat amb botes.
Harry potter i el presoner d'Azkaban: mira, la primera del harry la vaig trovar per nens, la 2a em va adormir, i aquesta tercera millora al final de tot, pero la primera hora i mitja és un aborriment que no recomano a ningú.
Tokyo Godfather: pel·lícula d'animació del creador de Perfect Blue, relata la historia de 3 rodamons de Tokyo que es troven una nena abandonada el dia de nadal, i la cuidaran mentres busquen la seva mare, per saber el motiu pel que va deixar la filla al carrer. Durant la busqueda viuran un seguit d'aventures del tot sorprenents. És força bona, pero no tant emocionant com pot ser La tumba de las luciernagas. Us la recomano igualment.
Oldboy: Explica la historia d'una venjança com "Kill Bill". Bé, la veritat és que les dos pel·lícules en les úniques coses que coincideixen és lo de les venjances, i en la de sang i fetge que es veu. La historia no es centra solament en una venjança sino en la busqueda de perquè s'ha de venjar. No us puc dir gaire de la pel·lícula sense espatjar-la, així que us deixo que la busqueu i la veieu, que és GENIAL, aixo si, com he comentat abans, hi ha alguna escena que potser es una mica gore. I que no m'oblidi, va guanyar el premi del jurat al festival de cannes del 2004.


Si senyor, comparteixo els teus comentaris respecte Shrek2 (el gat amb botes eclipsa, fins i tot, els personatges principals), i HP3 està millor que les dues primeres. Pel que fa a la resta, encara no les he vist però prometen ;-)

Publicat per Sakura — 05 Jul 2004, 10:09

Si us agraden les pelis dels germans Coen ("Fargo", "O Brother where art thou?", "The Big Lebowsky"), no us perdeu "Ladykillers" -- com se digui en espanyol :P (http://www.imdb.com/title/tt0335245/) Una comedia de lladres amb tots els estereotips haguts i per haver que tot i que potser no arriba als nivells de Fargo o Big Lebowsky, segurament us agradarà...

Almenys, a mi em va agradar :)

Publicat per oscar — 06 Jul 2004, 10:34

Ja veus, no han canviat el titol aquest cop :D, suposu que quan sorti en dvd la veure.

Ei! se'm fa més estrany llegir-te en catala, et llegeixo en angles i castella, pero en catala :S

Publicat per Ignasi — 06 Jul 2004, 15:30


Afegeix un comentari







 authimage