Clean
Aquests darrers caps de setmana no he vist tantes pelis com estic havituat a veure, però això no vol dir que no en vegi cap, així que avui us comento aquesta producció canadenco-francesa
La protagonista d'aquesta història Ès una cantant que no acaba de triomfar en aquest mon. Com sol ser tòpic en aquest tipus de vida, es droga, i no acaba de deixar-ho mai. Com sol ser també tòpic, te un fill, però no s'encarrega d'ell si no que el tenen els pares de la seva parella.
L'argument no aporta cap novetat que no segueixi els tòpics habituals, però si que la forma de fer, l'estil de direcció, la protagonista, els ambients pels que es mou, les diferents llengües que es senten en la peli, fa recordar moltissim a la meva estimada Lost In Translation. Si aqui no hi ha una història amistat que pot ser amor, si que trobem la història d'una dona que vol recuperar el seu fill, però per aconseguir-ho, ha d'estar neta.
Publicat per ignasi @ 22:19, 14 Mai, 2005
Comentaris | 0 Retroenllaços
Comentaris | 0 Retroenllaços
històries anteriors
Que la granja t'acompanyi!!
Blog d'un pare arrepentit
El poder de la imaginació
American Splendor
El poder del silenci
<< >>
Que la granja t'acompanyi!!
Blog d'un pare arrepentit
El poder de la imaginació
American Splendor
El poder del silenci
<< >>

