Star Wars Episodi III
| Dificil s'ho havia posat lucas per poder encadenar l'episodi II, amb l'episodi III de Star Wars, però reconec que se n'ha sortit força bé. La venjança dels sith enllaça completament tots els misteris que se't podien haver generat a l'episodi IV. A primera vista, no sembla que s'hagi deixat res. | ![]() |
La peli, com no, conté petits detalls pels freakies de la saga, que jo no he arribat a veure, com: el falcò mil·lenari, o el paper de george lucas.
I si una cosa m'ha decepcionat, ha estat no escolar-la en versió original. Ni molt menys tinc un nivell d'anglès pletòric, ni tant sols bó, però després d'haver escoltat la enfasi de les veus en els trailers a un se li cau la boca quan sent:
-Lord Vader?
-Yes, master?
-Riiise!
Per finalitzar, la venjança dels sith, aconsegueix mostrar com de fàcil és entrar en el costat fosc de la força, com pots arribar a sentit pena per un dels dolents més dolents de la història del cinema.
Publicat per ignasi @ 16:32, 22 Mai, 2005
1 Comentaris | 0 Retroenllaços
1 Comentaris | 0 Retroenllaços
històries anteriors
Episodi III
Clean
Que la granja t'acompanyi!!
Blog d'un pare arrepentit
El poder de la imaginació
<< >>
Episodi III
Clean
Que la granja t'acompanyi!!
Blog d'un pare arrepentit
El poder de la imaginació
<< >>
Com vaig patir veient la pel.lícula! Realment em va sorprendre molt i agradar a parts iguales, després de veure l´episodi 1 i 2 (que vaig trobar força fluixos) ja no sabia què esperar-me, però realment em va encantar i m´he quedat amb moltes ganes de tornar-la a veure. Més que la facilitat per entrar al costat fosc, crec que reflecteix la eterna lluita entre el bé i el mal dins d´un mateix, que es manté en principi en equilibri, i també que, com passa al "ying" i al "yang", dins del blanc sempre hi ha una mica de negre, i dins del negre sempre hi ha una mica de blanc.
Publicat per Sakura — 23 Mai 2005, 10:08


