Es busquen models

Si, vist que per norma, quan treus la càmara, la gent comença a posar la ma davant i dir: no no, no em facis fotos, no vull sortir... blah blah blah. De fet, jo també ho faig ;). He decidit buscar models, gent que vulgui sortir voluntariament i per amor a l'art. Pels de pensament únic, no vull gent nua :P.

Fa pocs anys que m'agrada fer fotos, de fet, fins que no vaig tenir la meva primera camara digital, no m'ho vaig agafar a la valenta. Abans tenia una reflex de carret, però el tema dels revelats, i els calers que costaven, no ho havia fet.

Com ja sabeu, ho faig perquè m'agrada i de moment, no tinc la idea de fer-ho profesionalment, perquè en se ni la meitat que necessitaria saber. I si en un tema no en se gens, és en fer retrats, se'm dona força malament, no aconesegueixo naturalitat, a no se que me'l faci jo mateix.

Ja que fins el moment no tinc ningú a quí fer fotos, deixan la gran vergonya que tinc de banda, aquí van unes fotos:



Eiiiiiiii!!!! Jo m´apunto, ja saps que fa temps que he perdut la vergonya, això si, res de nus :P... per cert, quina serà la remuneració??

Publicat per Nica — 23 Gen 2006, 10:01

Nica, em sembla que ja ho he dit abans, es fa per amor a l'art... així que de remuneració... alguna copia en paper de les fotos que et faci va bé?

Publicat per Ignasi — 23 Gen 2006, 10:08

Si va acompanyat d´un bon cafè i/o una xocolata, ja hem fet el tracte ;-)

Publicat per Nica — 23 Gen 2006, 10:15

Guai! pensava que seria més complicat trobar models!!!

Publicat per Ignasi — 23 Gen 2006, 10:21

Jo també m´ofereixo...tot i que no sé si seria una bona model,jejeje. Crec que no et faltaren voluntaris :-)

Publicat per Cristina — 23 Gen 2006, 15:14

:o ooohhh! ja tinc 2!!!!
Cristina, tranquil·la, que si jo faig de mi mateix com a model, no cal tenir més que paciencia a l'hora de que us faci fotos.

Publicat per Ignasi — 23 Gen 2006, 15:39

Jo m'hi apunto Ignasi!! Si les fotos son com aquestes que hi ha adalt teves, segur que surtiré bé !!

Publicat per Manix — 23 Gen 2006, 15:50

Un més! pensava que seria impossible.

Publicat per Ignasi — 23 Gen 2006, 16:18

utti...jo ho porto fatal això que em facin fotos...

Publicat per berta — 23 Gen 2006, 20:57

Jo també, quedo fatal sempre.

Publicat per Ignasi — 23 Gen 2006, 21:00

No m'havia fixat mai que hi ha un enllaç per accedir a l'encant en castellà... m'he fet un fart de riure al llegir la traducció del comentari de la berta... X-D
Yo lo traigo fatal esto de que me hagan fotos...

Publicat per en secret — 23 Gen 2006, 23:39

Si, ho vaig afegir pel meu tiet d'asturies, que em llegia. Les traduccions deuen ser la repera... però bé, ho enten més que el català.

Publicat per Ignasi — 24 Gen 2006, 07:14


Afegeix un comentari







 authimage