Cristiano Siqueira

Aquest artista brasiler, és un dels millors que he trobat a deviantArt, on es fa dir crisVector. El seu estil: vectorArt, molt més elegant que la resta que us he anat mostrant fins ara, on les linies i les corbes llargues s'uneixen entre textures de colors que vesteixen el joc d'ombres que tant bé dibuixa.

Per mi aquest dibuix vectorial, és dels millors que he vist mai.

Recordar-vos que podeu comprar posters o altres objectes amb obres seves en les tendes de deviantArt.

La resta de les obres les podeu trobar aquí.


històries anteriors
ChipLegal
Celso Junior
David Lanham
<<  >>

Ostres! Molt bo! La veritat és que aquesta pàgina de deviantart ha estat tot un descobriment! Menys mal que tu ens vas recomanant els artistes perquè allà dins, t'hi perds.
M'encanta!

Publicat per annatarambana — 28 Mar 2006, 21:00

Doncs si, deviantArt és un pou sense fons d'art, del bo, i del no gaire, però sempre pots trobar de tot!

Publicat per Ignasi — 28 Mar 2006, 21:04

Doncs a mi m'encanta la de la ballarina!!!

Publicat per Labmaniakes — 28 Mar 2006, 22:44

el dibuix vectorial significa que s'ha fet tot sencer per ordinador? i el poden dotar de moviment sense gaire esforç?

Publicat per La Dietrich — 29 Mar 2006, 17:04

A veure, el que jo normalment posso aquí es pot fer de diverses maneres, una, agafant una foto o dibuix no vectorial, vectoritzant-lo amb algun programa o manualment, i arreglant-lo posteriorment. D'altres els comencen de 0 com deu ser el cas d'aquest artista.
El fet que expliques de dotar de moviment... dubto moltíssim que sigui facil dotar de moviment qualsevol dels que he posat per aquí. Potser els de David Lanham que vaig posar fa temps si, però la resta ho veig gairebé impossible.
La gracia dels vectorials, és que no depenen del tamany en pixels de la pantalla ni res de semblant, o sigui, que els pots ampliar tant com vulguis, que no perden qualitat, no es veuran pixelats.

Publicat per Ignasi — 29 Mar 2006, 19:11


Afegeix un comentari







 authimage